mataro-radio-poppox-el-nou-mobil-mataro

Ds, 17/10/2015 – 09:00 |  Elisabet Solsona.

El Tecnocampus és seu de Poppox, una marca de telèfons mòbils nascuda a la ciutat. Els Poppox treballen amb Android com a sistema operatiu, són lliures, és a dir, que no van lligats a cap companyia telefònica i tenen un preu de sortida de 199 euros. Un producte que competeix amb altres marques com Samsung, Iphone o LG, entre moltes d’altres. El seu tret diferencial és, segons apunta el seu director, Jordi Serra, que ofereixen un tracte de proximitat als clients i un preu competitiu.

Jordi Serra explica que des de la seva empresa van veure en la telefonia un camp per explorar. Si bé fa uns anys eren més aviat pocs els que tenien aquests aparells, ara tant grans com més joves fan servir els mòbils. I no només això sinó que per la gran majoria representa una finestra d’accés a les xarxes socials. Tenint en compte que molts clients han acabat descontents amb el tracte poc proper de les grans marques, Poppox va decidir posicionar-se com una alternativa.

Els Poppox es poden comprar a través d’internet i són molts els clients potencials que s’acosten fins al Tecnocampus per fer un cop d’ull directe al producte abans d’adquirir-lo. Poppox pretén oferir un tracte personalitzat als seus clients tant en el moment de la venda del telèfon com després, en cas de qualsevol dubte del comprador, ja sigui per via telefònica com per correu electrònic.

Link: neix el poppox un mòbil amb segell mataroní